Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden op het Peppol netwerk dan betekent dit dat het bedrijf al geregistreerd is op een ander Peppol Access Point voor het ontvangen van facturen.
- Voor het ontvangen van facturen kan het bedrijf geregistreerd staan op slechts één Access Point.
- Voor het versturen van facturen kan je het bedrijf aanmelden op meerdere Access Points.
Hoe kan je dit controleren?
- Ga naar https://peppol.helger.com/public/locale-en_US/menuitem-tools-participant
- Vul in het veld Identifier value één van deze twee parameters is
- Identificatiecode 9925:"btw-nummer" (met landcode en zonder punten)
- Identificatiecode 0208:"KBO-nummer" (zonder punten)
Indien het BTW nummer BE0123.456.749 is dan vul je 9925:BE0123456749 in als Identifier value. Vervolgens klik je op de knop Show Details
Onder Document type details zal je kunnen zien onder welke Access Point het bedrijf geregistreerd staat.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren