Peppol registratie foutmelding

Gewijzigd op Ma, 27 Jan om 3:22 PM

Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden op het Peppol netwerk dan betekent dit dat het bedrijf al geregistreerd is op een ander Peppol Access Point voor het ontvangen van facturen.

  • Voor het ontvangen van facturen kan het bedrijf geregistreerd staan op slechts één Access Point. 
  • Voor het versturen van facturen kan je het bedrijf aanmelden op meerdere Access Points. 


Hoe kan je dit controleren? 


Indien het BTW nummer BE0123.456.749 is dan vul je 9925:BE0123456749 in als Identifier value. Vervolgens klik je op de knop Show Details


Onder Document type details zal je kunnen zien onder welke Access Point het bedrijf geregistreerd staat. 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren